Τώρα, που είναι κάπως γερασμένοι, πιο μόνοι, πιο σκυφτοί και πιο ευσυγκίνητοι,
μήπως είναι η δική μας σειρά να τους πούμε:
«Να σου δώσω ένα φιλάκι, να περάσει;»

Σάββατο 10 Φεβρουαρίου 2018

"Γέρο" ανίκατε μάχαν...

Όταν θέλεις να κάνεις αστεία με κάποιον γέρο, σκέψου το πρώτα καλά.

Δύο εγγόνια αποφασίζουν να κάνουν ένα "χουνέρι" στον παππού τους.

Θα του προτείνουν να πάνε στην ταβέρνα να τον κεράσουν και την ώρα του λογαριασμού  θα προσποιηθούν ότι δεν έχουν χρήματα.

Βρίσκουν τον παππού τους και του λένε. "Παππού, πάμε να σου κάνουμε το τραπέζι στην ταβέρνα;"

Ο παππούς συμφωνεί και αργά-αργά και κούτσα-κούτσα, γέρος ων, στηριζόμενος στην μαγκούρα του, φτάνουν στην ταβέρνα.

Εκεί φάγανε, ήπιανε και γέλασαν με την ψυχή τους. 

Σαν ήρθε ο λογαριασμός λέει ο ένας εγγονός στον άλλο. "Πλήρωσε εσύ γιατί εγώ δεν έχω μαζί μου χρήματα. Όταν πάμε στο σπίτι θα σου δώσω τα μισά".
"Εντάξει" λέει ο άλλος εγγονός. Αρχίζει να ψάχνει τις τσέπες του και λέει. "Ωχ, δεν έφερα μαζί μου το πορτοφόλι".
"Και τώρα τι κάνουμε;" Ρώτησε ο άλλος εγγονός.

Ο παππούς αφού τους γραδάρισε με την κοφτερή ματιά του, τους λέει.
"Ακούστε εγγόνια μου τι θα κάνουμε, θα το βάλουμε στα πόδια και όποιον πιάσει το γκαρσόνι, αυτός θα πληρώσει".

Τα εγγόνια ξεκαρδίστηκαν στα γέλια. Πλήρωσαν φυσικά τον λογαριασμό αλλά τους έγινε μάθημα να μην ξανατολμήσουν να αστειευτούν με τον παππού τους.


Ιδεοπηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου